Når du er blevet medlem og har betalt kontingentet første gang (betaling kan ske med Dankort, Visa eller MasterCard), så sørger systemet automatisk for følgende:
 
  1. Mail sendes årligt 10 dage før kontingent træk som reminder om kommende betaling
  2. Mail sendes når det årlige kontingent er blevet betalt
  3. Mail sendes, såfremt du har fået nyt dankort/visa eller mastercard og det gamle ikke er gyldigt mere. Såfremt der er skiftet kort, så skal det fornyes på din bruger for at kommende kontingent kan blive betalt automatisk. Det sker ved at gå ind på vores hjemmeside - www.gaasehage.dk og logge på din bruger. Vælg herefter 'Mine tilmeldinger' og du kan ændre kort oplysningerne

Hvis du har glemt dit password til din bruger, så kan du bede om nyt, der så tilsendes til den mail adresse, du har opgivet under kontaktoplysninger.

Hvis du har ændret mail adresse, så kan du selv ændre dette ved at logge ind på din bruger og opdatere mail adressen.

Såfremt ovenstående vejledning giver problemer er du velkommen til at kontakte vores kasserer - se kontaktoplysninger her på hjemmesiden. 

Hvis du både har glemt dit password og har ændret mail adresse, så skal du kontakt vores kasserer, som så må ændre til den nye gældende mail adresse, hvorefter nyt password kan sendes, så adgang kan gives igen.